چگونه از کیفیت محصولات درماریجن اطمینان پیدا کنیم؟

با توجه به اینکه محصولات درماریجن توسط پزشکان متخصص تجویز و نسخه می‌شود مصرف‌کنندگان می‌توانند از کیفیت محصولات اطمینان داشته باشند. همچنین خریداران می‌توانند از طریق مراجعه به داروخانه‌های معتبر، سمپل محصولات را دریافت و تست کنند.

آیا امکان خرید حضوری محصولات درماریجن وجود دارد؟

بله، با مراجعه به داروخانه‌های معتبر در سراسر کشور می‌توانید محصولات درماریجن را به صورت حضوری خریداری کنید.

آیا برای خرید محصولات درماریجن حتما باید در سایت عضو شویم؟

بله، برای خرید و تکمیل اطلاعات جهت ارسال سفارش، عضویت در سایت الزامی است.

زمان ارسال محصولات بعد از نهایی شدن خرید چقدر است؟

48 تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش، محصولات خریداری شده از طریق پست برای مشتریان ارسال خواهند شد. همچنین امکان ارسال با پیک در تهران در همان روز یا اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش وجود دارد.

آیا هزینه ارسال بر عهده مشتری است؟

هزینه ارسال با پست رایگان است. برای مشتریان ساکن تهران که تمایل به ارسال با پیک دارند، هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

چگونه وضعیت سفارش خود را پیگیری کنیم؟

چنانچه سفارش شما در مدت زمان مقرر به دستتان نرسید، می‌توانید از طریق تکمیل فرم تماس با ما در سایت و یا از طریق تماس با شماره‌های درج شده در سایت، سفارش خود را پیگیری کنید. 

آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟

خیر. با توجه به مسائل بهداشتی و اهمیت شرایط نگهداری محصولات، امکان مرجوع کردن وجود ندارد.

آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت هزینه وجود دارد؟

خیر. چنانچه فرآیند خرید تکمیل و پرداخت انجام شود امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.

امکان ثبت سفارش در چه ساعاتی وجود دارد؟

ثبت سفارش از سایت به صورت 24 ساعته و در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است.

اگر محصول ارسال شده با محصول خریداری شده مغایرت داشت چه کنیم؟

در این شرایط، چنانچه محصول در شرایط اولیه و کاملا پلمپ باشد، امکان مرجوع کردن آن وجود دارد.